ІНТЕРНЕТ ПРОВАЙДЕР
Особистий кабінет
Заявка на ремонт
Техпідтримка та Абонентський відділ (067) 568-20-22 (багатоканальний) (073) 568-20-22 Facebook Viber

Помилка: 633 «Модем використовується або не налаштований»
Рішення:
1. Перезавантажити комп'ютер. Повторити спробу підключення.
2. Перестворити підключення.
Помилка: 676 «Лінія зайнята»
Рішення:
1. Вимкніть і заново увімкніть підключення по локальній мережі. Будь ласка, спробуйте підключитися ще раз.
2. Перезавантажте комп'ютер і спробуйте виконати підключення.
3. Помилка виникає якщо материнська плата nVidia (адаптер) - видалити і заново встановити мережевий драйвер.
4. Якщо не допомогло, то зверніться в технічну підтримку за номером, вказаним на сайті.
Помилка: 678 «Віддалений комп'ютер не відповідає»
Рішення:
1. Перевірте налаштування антивірусної програми і мережевого екрану / firewall (при наявності).
2. У диспетчері пристроїв увімкніть мережевий адаптер.
3. Перевірте підключення кабелю локальної мережі і контакт в роз'ємах.
4. При неправильній роботі мережевої карти може знадобитися перевстановлення драйвера або заміна пристрою.
5. Можливо стався обрив кабелю на лінії або сервер доступу відключений. Зверніться в технічну підтримку за номером, вказаним на сайті.
Помилка: 691 «Доступ заборонений, оскільки такі ім'я користувача або пароль неприпустимі в цьому домені»
Рішення:
1. Переконайтеся в тому, що включена англійська розкладка клавіатури і на клавіатурі відключений «CapsLock». Уважно наберіть Ім'я користувача і Пароль.
2. Зателефонувати в технічну підтримку за номером, вказаним на сайті
Помилка: 711 «Не вдалося запустити службу диспетчера віддаленого доступу»
Рішення:
1. Тиснемо правою клавішею миші по значку мій комп'ютер, там вибираємо Управління, У вікні вибираємо служби і додатки => служби і активуємо служби Телефонія і Диспетчер підключення віддаленого доступу.
Помилка: 720 «Спроба підключення не вдалася оскільки віддаленого і локального комп'ютерів не вдалося узгодити керуючі протоколи РРР»
Рішення:
1. Поставити галочку в рядку «Протокол Інтернету TCP / IP» у властивостях «Підключення по локальній мережі»;
2. Запустити перевірку цілісності і відновлення системних файлів. Для цього в меню Пуск натиснути "Виконати .." і там набрати sfc / scannow
3. Потрібно перевстановлення драйвера на мережеву карту, якщо не допоможе, то перевстановити операційну систему на Вашому комп'ютері.
4. Якщо не допомогла перевстановлення операційної системи, скористатися інструкцією для досвідчених користувачів ПК тут >>
Помилка: 734 «Протокол управління РРР-зв'язком було перервано»
Рішення:
1. В папці Мережні підключення клацніть використовується підключенні правою кнопкою миші. Виберіть команду Властивості і відкрийте вкладку Безпека. У списку при перевірці виберіть Небезпечний пароль.
Помилка: 769 «Зазначене місце призначення недосяжне»
Рішення:
1. У диспетчері пристроїв включите мережевий адаптер.
2. У мережевих підключеннях включите підключення по локальній мережі.
Помилка: 800
Рішення:
1. У Вас створено підключення VPN. Необхідно створити РРРоЕ.
Помилка: 815 (Windows Vista) / 651 (Windows 7) «Неможливо встановити високошвидкісне з'єднання, так як віддалений сервер не відповідає»
Рішення: см. Помилки 678 та 769.
Інші помилки:
Код помилки 52: Чи не вдалося підключитися до мережі через існування збігаються імен.
Метод усунення: Ця помилка зазвичай виникає при реєстрації комп'ютера в мережі. Причина - збіг IP-адреси VPN-з'єднання (ця адреса призначається автоматично) з IР-адресою, який вже є в системі. Перевірте, яку адресу призначений DVB-платі, Адаптеру 1394, Адаптеру Microsoft замикання на себе, чи іншого підключенню, якщо таке є, в загальному випадку він повинен бути 192.168.138.138 (маска 255.255.255.0).
Код помилки 600, 601, 603, 606, 607, 610, 613, 614, 616, 618, 632, 635, 637, 638, 645: внутрішня помилка Windows.
Метод усунення: Перезавантажте комп'ютер. Якщо роботу не відновлюється, то перевірте Ваш комп'ютер на предмет наявності вірусів. Видаліть недавно встановлені програми, або скасуйте недавні зміни в налаштуваннях Windows, якщо такі були.
Код помилки 604, 605, 608, 609, 615, 620: Файл телефонної книги підсистеми віддаленого доступу Windows і поточна конфігурація Віддаленого Доступу до Мережі несумісні один з одним.
Метод усунення: Перезавантажте комп'ютер. Якщо помилка не зникає, то видаліть і наново створіть VРN з'єднання.
Код помилки 611: Внутрішня конфігурація мережі Windows некоректно налаштована.
Метод усунення: Перезавантажте комп'ютер і переконайтеся, що локальна мережа нормально функціонує на Вашому комп'ютері. Якщо роботу не зникає, то звертайтеся в службу технічної підтримки.
Код помилки 612: Внутрішня конфігурація мережі Windows некоректно налаштована.
Метод усунення: Аналогічно помилці 611. Крім того, помилка може бути викликана нестачею ресурсів (пам'яті) на Вашому комп'ютері. Спробуйте закрити запущені програми.
Код помилки 617: Windows знаходиться в процесі підключення до Інтернету, або сталася внутрішня помилка Windows.
Метод усунення: Зачекайте кілька хвилин. Якщо підключення не встановилося, і при повторному підключенні помилка повторюється, то перезавантажте комп'ютер.
Код помилки 619: Неправильно налаштовані параметри безпеки VРN з'єднання, VPN-трафік блокується на шляху до шлюзу, або налаштування VРN не набрали чинності.
Метод усунення: У властивостях VРN з'єднання відкрийте вкладку "Безпека" - має бути вибрано "Звичайні (рекомендовані параметри)" і повинна бути галочка "Потрібно шифрування даних (інакше відключатися)". Перезавантажте комп'ютер і спробуйте підключитися ще раз. Перевірте налаштування Вашого брандмауера, і, якщо не впевнені в їх правильності, відключіть його.
Код помилки 629: VРN з'єднання було розірвано через погану якість зв'язку або після невдалого узгодження.
Метод усунення: Звертайтеся в службу технічної підтримки.
Код помилки 633: Модем вже використовується або НЕ налаштований для вихідних дзвінків.
Метод усунення: Пристрій VPN яке повинен бути використаний мережею, не може бути відкритий. Звертайтеся в службу технічної підтримки.
Код помилки 635: Помилка в Windows.
Метод усунення: Спробуйте перевстановити VРN з'єднання, або Windows цілком. Якщо нічого не допомагає - звертайтеся в службу технічної підтримки.
Код помилки 642: Вашого комп'ютера ім'я NetBIOS, вже використовується в мережі.
Метод усунення: Поміняйте ім'я комп'ютера, Мій комп'ютер - Властивості - закладка "Ім'я комп'ютера" - в розділі "Ідентифікація".
Код помилки 650, 721: Сервер VРN не відповідає на запити.
Метод усунення: Перевірте налаштування мережевого адаптера і переконайтеся, що локальна мережа у Вас працює. Якщо Ви все перевірили, але помилок не виявили - телефонуйте в технічну підтримку.
Код помилки 678,651 (Vista, Windows 7) Немає лінка
Код помилки, 769: Відсутня відгук від VРN (РРРоЕ) сервера.
Метод усунення: Помилка виникає через відключеного підключення по локальній мережі або відсутності фізичного линка.
Перевірте, чи включена у Вас мережева карта (локальна мережа). Перевірте настройки VРN (РРРоЕ) з'єднання і налаштування Вашого фаєрволла (якщо він встановлений на Вашому комп'ютері). Якщо нічого не допомогло, то звертайтеся в службу технічної підтримки.
Код помилки 691: Неправильно введений логін або пароль, або закінчилися кошти на рахунку.
Метод усунення: Переконайтеся, що при введенні логіна і пароля клавіша "CapsLock" на клавіатурі вимкнена, і встановлена ​​англійська розкладка. Якщо Ви впевнені, що правильно вводите логін і пароль, і у Вас є кошти на рахунку (це Ви можете перевірити в особистому кабінеті), то можна звернутися до служби технічної підтримки нашої мережі.
Код помилки 734: Протокол управління РРР-зв'язком було перервано.
Метод усунення: Перевірте настройки безпеки VPN з'єднання: відкрийте вкладку "Безпека" - має бути вибрано "Звичайні (рекомендовані параметри)" і повинна стояти галочка "Потрібно шифрування даних (інакше відключатися)"
Код помилки 735: Неправильно налаштоване VРN з'єднання.
Метод усунення: Переконайтеся, що в налаштуваннях мережі (а точніше в налаштуваннях протоколу TCP / IP) VРN з'єднання не вказано конкретний IP-адреса, і всі параметри виходять автоматично.
Код помилки 741, 742, 743, 789: Неправильно налаштовані параметри шифрування. Обраний невірний тип VРN з'єднання.
Метод усунення: Зайдіть в налаштування VРN з'єднання, і відключіть пункт "шифрування даних". Зайдіть в налаштування VРN з'єднання і на вкладці "Мережа" зі списку "Тип VPN" виберіть "РРТР VPN '. Спробуйте повторно підключитися.
Код помилки 800: Відсутній доступ до VРN сервера.
Метод усунення: Переконайтеся, що у Вас включена локальна мережа і вона працює, і що в налаштуваннях VРN сервера в поле "Ім'я комп'ютера" адресыі був призначений додатковий "192.168.1.1" (без лапок). Спробуйте перебудувати підключення, в разі невдачі можна звернутися до служби техпідтримки.

Інтернет провайдер Lnet

м. Дніпро, ж/м Сокіл-1, буд. 10 корп. 1
(067) 568-20-22 (багатоканальний)
(073) 568-20-22 (Вайбер)
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

© 2024 Lnet - Інтернет провайдер м.Дніпро і області